Дата: 25 - 28.05.2020р
Тема:Систематизація і узагальнення знань
Добрий день, шановні учні! Ось і закінчується наш освітній дистанційний марафон! Дякую всім за співпрацю, терпіння, розуміння, творчість! Пропоную Вам пройти квест " Дім, який побудуємо ми". Разом з повторенням теми "Нерівності" Ви дізнаєтесь про енергозберігаючі технології в будивництві будинків. А ще я пропоную Вам подивитись відеоролики про математику! Гарного Вам відпочинку на канікулах!
Дата: 18.05.2020р
Тема уроку: " Річна контрольна робота"
Добрий день, шановні учні! пропоную Вам контрольну роботу в тестовій формі, але розв'язки завдань Ви надсилаєте мені на вайбер у вигляді фото. Якщо фото немає , то від оцінки на формі мінус 4б! Вважаю це справедливим, бо для тих, хто розв'язує завдання це не є проблемою!
Бажаю успіху!
Дата: 14.05.2020р
Тема уроку: Підготовка до конторольної роботи.
Добрий день, шановні учні 9класу! Підсумкову контрольну роботу нам поставили 18.05 ( щоб у вас не було багато контрольних в один день).Тому ми сьогодні розв'яжемо задачі подібні до задач на контрольній роботі.
На відеофрагменті розвязані завдання - це Ваша і класна і домашня робота! Подібні завдання будуть на контрольній роботі!
Дата: 07.04.2020р
Тема: " Повторення: Нерівності"
Добрий день! Оцінки з контрольної роботи по елементам прикладної математики, сподіваюсь, Ви знаєте! І сьогодні ми з Вами починаємо повторяти весь матеріал алгебри 9класа. І перша наша тема: "Нерівності" Будь ласка, повторіть лінійні нерівності опрацювавши перший відеофрагмент.
Щоб згадати все про квадратні нерівності, опрацюйте другий відеофрагмент. Ви ж вже розумієте, що Вам в зошиті треба розв'язати всі приклади разом з вчителями.
Домашня робота: розв'яжіть нерівності в зошиті , а відповіді запишіть в тестову форму
Дата: 04.05.2020р
Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми " Елементи математичної статистики".
Добрий день,любі учні! Сьогодні ми з Вами спробуємо дізнатися, що Ви засвоїли з даної теми. Будь ласка, заповніть форму і отримайте оцінку! Бажаю Вам успіху!
Дата: 30.04.2020р
Тема: " Частота та ймовірність випадкової події.Класичне означення ймовірності"
Добрий день, шановні учні! Скажіть, а чи замислювалися Ви яка ймовірність виграти в лоторею, або в казіно головний приз? Напевно, замислювалися. На це питання Вам точно дасть відповідь математика, а особисто її розділ " Теорія ймовірності" елементи якої ми починаємо вивчати. Подивіться відеоролик , виконайте всі вправи разом з вчителем.
Прочитайте в підручнику п.22-23 проведіть експеремент 22.5. В п.23 в зошит запишіть розв'язані приклади.(розберіться з розвязанням!) - це Ваша класна робота!
Домашня робота: п.22-23 №23.13,23.16 - фото мені в вайбер!
Дата: 27.04.2020р
Тема урока: " Основні правила комбінаторики"
Добрий день, любі учні! Скажіть, а Ви ніколи не замислювалися:скількома способами Ваш класний керівник може посадити вас за парти в класі? Скільки варіантів вибору буде, якщо потрібно вибрати делегатів на конференцію: 1дівчинку і 2 хлопчика? Знаю - не замислювалися! Але на всі ці питання дає відповідь МАТЕМАТИКА! А особисто її розділ - КОМБІНАТОРИКА!
Будь ласка, продивіться відеоурок: в зошиті запишіть означення та правила, а також всі задачі розв'яжіть в зошиті разом з вчителем. В кінці уроку є тести - розвяжіть їх (разом з вчителем!) в зошиті. - це ваша класна робота!
Домашня робота: стор.212 п.21№ 21.1,21.4
Дата: 23.04.2020р
Тема уроку: " Відсоткові розрахунки. Складні відсотки".
Добрий день, шановні учні! Продовжуємо працювати і запрошую Вас подивитися перший відеофрагмент в якому Ви повторите все, що вже повинні знати про відсотки. Весь теоретичний матеріал і практичні задачі записуєте в зошит. Приємний сюрприз: з Вами будуть працювати Ваші однолітки!
В другому і третьому відеофрагментах розв'язуються задачі на відсотки. Виконайте їх в зошиті! ЦЕ ВАША КЛАСНА РОБОТА!
Всі теоретичні дані і задачі розв'язуєте в зошиті. ЦЕ ВАША ДОМАШНЯ РОБОТА!
Дата: 16.04.2020р
Тема уроку: " Елементи математичної статистики"
Добрий день, шановні учні! Сьогодні у Вас самостійна робота з підручником. Відкрийте с.236-243 п.24 . Прочитайте. В зошит випишіть всі нові терміни і означення. Приведіть приклади (або з підручника аюо свої).Потім виконайте номери:№24.3;№24.5 - це буде ваша класна і домашня роботи! Фото вишліть мені на вайбер! Дякую! (Отримаєте оцінки!)
Дата: 13.04.2020р
Тема уроку: "Математичне моделювання".
Добрий день, шановні дев'ятикласники! Сьогодні на уроці ми починаємо нову тему " Елементи прикладної математики". Подивіться наступне відео за посиланням: МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ
Як ви бачите, ми сьогодні просто будемо розв'язувати задачі. Перша група задач, у яких хоча б один об'єкт є реальнй предмет(явище), називають ПРИКЛАДНИМИ ЗАДАЧАМИ.( життєвими, тестовими, сюжетними).
Друга група задач - усі об'єкти є математичні, називають МАТЕМАТИЧНИМИ ЗАДАЧАМИ. Один з видів прикладних задач це є задачі на спільну роботу. В цих задачах використовують математичну модель - рівняння або систему рівнянь. Розв'яжіть таку задачу в зошиті разом з вчителем на відеофрагменті.
Друга задача - це задача на рух. Також запишіть її в зошит.
Це Ваша КЛАСНА РОБОТА!
Домашнє завдання: Дві бригади риють канаву. Одна бригада, працюючи одна, може зробити це за 3години, а друга бригада - за 5год. За скільки годин вони вириють канаву, працюючи разом? (складіть рівняння!)
Дата: 09.04.2020р
Тема уроку: " Нескінченна геометрична прогресія"
Добрий день,шановні учні! Пропоную Вам спочатку повторити все, що ми знаємо про геометричну прогресію і разом з вчителем розв'язати в зошиті задачі.
Підсумуємо, що Ви на попередніх уроках навчилися обчислювати суми геометричної та арифметичної прогресій, різницю, знаменник, загальний член прогресій. Для знаходження сум рядів вводять поняття нескінченноспадної геометричної прогресії як геометричної прогресії зі знаменником меншим одиниці |q|<1 та нескінченною кількістю членів.
Якщо Вам задано q<1 і потрібно знайти суму скінченного числа членів геометричної прогресії то використовуйте одну з формул
якщо n - необмежене, тобто при n→∞ маємо qn→0 і з формул вгорі виводимо наступну:
Якщо Вам задано q<1 і потрібно знайти суму скінченного числа членів геометричної прогресії то використовуйте одну з формул
якщо n - необмежене, тобто при n→∞ маємо qn→0 і з формул вгорі виводимо наступну:
формула суми нескінченно спадної геометричної прогресії
Незважаючи на простий вигляд формула дозволяє розв'язати багато завдань на прогресії. Тепер, будь ласка, опрацюйте приклади на відеоуроці. Це буде Ваша і класна і домашня робота!
06/04/2020р.
Тема: " Аналіз контрольної роботи. Розв'язування прикладних задач на прогресії"
Шановні учні! Контрольну роботу на тестовій формі виконали 13учнів! Ті, хто виконував просто в зошиті - напишіть мені повідомлення: своє прізвище, зробив(ла) в зошиті! Дякую!
17.34.•• Під час вільного падіння тіло за першу секунду проходить
4,9 м, а за кожну наступну — на 9,8 м більше, ніж за попередню, якщо не враховувати опір повітря. Знайдіть час падіння
тіла з висоти 490 м (опором повітря знехтувати)
Ця задача подібна до тієї, що розв'язана на відео. Спробуйте розв'язати самостійно/
19.12.• Бактерія, потрапляючи в сприятливе середовище, наприкінці
двадцятої хвилини ділиться на дві бактерії, кожна з яких наприкінці наступних 20 хв ділиться знову на дві й т. д. Скільки
бактерій утворюється з однієї бактерії протягом доби?
Ви знаєте, що бактерії розмножуються поділом: одна бактерія ділиться на дві. Тепер стає зрозумілим, чому так швидко зростає чисельність бактерій, якщо їх помістити в сприятливе середовище. Можливо, із цим прикладом пов’язано те, що нерідко в повсякденному житті, коли хочуть підкреслити швидке зростання якоїсь величини, кажуть: «зростає в геометричній прогресії». Прочитайте задачу і знайдіть який перший член даної геометричної прогесії. Потів знайдіть знаменник прогресії. А далі треба знати скількі членів цієї прогресіїї. Кожні 20хв. прохлдить ділення. Скількі раз по 20 хвилин в добі? А тепер Ви вже можете дати відповідь на питання задачі, використавши формулу . Розв'яжіть задачу в зошиті.
Ви знаєте, що бактерії розмножуються поділом: одна бактерія ділиться на дві. Тепер стає зрозумілим, чому так швидко зростає чисельність бактерій, якщо їх помістити в сприятливе середовище. Можливо, із цим прикладом пов’язано те, що нерідко в повсякденному житті, коли хочуть підкреслити швидке зростання якоїсь величини, кажуть: «зростає в геометричній прогресії». Прочитайте задачу і знайдіть який перший член даної геометричної прогесії. Потів знайдіть знаменник прогресії. А далі треба знати скількі членів цієї прогресіїї. Кожні 20хв. прохлдить ділення. Скількі раз по 20 хвилин в добі? А тепер Ви вже можете дати відповідь на питання задачі, використавши формулу . Розв'яжіть задачу в зошиті.
Домашня робота:Параграф 3 пунк 17 номер 17.17
Добрий день, шановні учні! Продовжуємо вивчати математику разом. Почнемо з алгебри.
Тема уроку: " Арифметична прогресія"
Для тих, хто підзабув формули і означення пропоную переглянути наступні матеріали.
Задачі з теми арифметична прогресія є майже в кожному варіанті ДПА. Тому пропоную Вам навчитися розв'язувати задачі з даної теми.
Наведу приклади розв'язання типових задач.
Варіант 1. завдання 2.1
Шість чисел утворюють арифметичну прогресію . Сума перших трьох її членів дорівнює -24, а трьох останніх 12. знайдіть різницю і перший член цієї прогресії.
Розв'язання.
(аn) – арифметична прогресія
n=6,
а1+а2+а3=
-24
а4+а5+а6=12 Треба знайти а1 і d.
Згадаємо формулу
n-го члена і застосуємо її для кожного виразу.
аn=
а1+(n-1)d
a1+a1+d
+a1+2d =-24
a1+3d
+a1+4d +a1+5d =12
Зведемо подібні:
3a1 +3d =-24
3a1+12d
=12
Поділемо кожне рівняння
на 3:
a1+d=-8
a1
+4d
=4 розв’яжемо систему рівнянь: ( спосіб додавання)
-3d=-12, d=4
a1=-8-4=-12
Відповідь: a1=-12,d=4
Варіант 2 завдання 2.2.
Який номер має перший від'ємний член арифметичної прогресії: 11,3;10,4; 9,5...?
Розв'язання,
АЛГЕБРА30.03.2020р
Тема уроку: " Геометрична прогресія"
Шановні учні! Продовжуємо вивчати прогресії. Будь ласка, опрацюйте теорію .
Варіант 2 завдання 2.2.
Який номер має перший від'ємний член арифметичної прогресії: 11,3;10,4; 9,5...?
Розв'язання,
а1=11,3 а2=10, 4 d = а2-а1=10,4
– 11,3 =-0,9
формула n-го члена:
an=a1
+(n-1)d і за умовою d˂0. Складемо нерівність:
11,3 + (n-1)(-0,9) ˂0 розкриваємо дужки:
11,3 -0,9n + 0,9 ˂0
-0,9n
˂-11,3
-0,9
-0,9n˂-12,2
n˃13,5
номер члена арифметичної прогресії може бути тільки цілим числом, тому перший від’ємний член 14
Відповідь: 14
А тепер спробуйте самі розв'язати задачі ДПА. розв'язуйте в зошиті, фотографуйте на телефон і відправляйте мені в вайбер. тільки, будь ласка, під своїми прізвищами.
Номери завдань ДПА.
1.варіант 3 завдання 2.2
2.варіант6 завдання 2.2
3.варіант 7 завдання2.2
4.варіант 8 завдання 2.2
5.варіант10 завдання 2.2
6.варіант12 завдання 2.3
кожне завдання оцінюється по 2бала
Термін виконання: з 18.03 - 20.03.2020р
АЛГЕБРА30.03.2020р
Тема уроку: " Геометрична прогресія"
Шановні учні! Продовжуємо вивчати прогресії. Будь ласка, опрацюйте теорію .
Теорія з геометричної прогресії
Також попрацюйте з презентаціями:
презентація1
презентація2 В презентації №2 є задачі, які розвяжіть в зошиті, а також є тестові завдання ( на слайді останньому)які треба виконати в зошіті, а також
Пройдіть тестування Тест геометрична прогресія або зробіть домашню контрольну роботу ( хто не може пройти тест)
Домашня робота:в презентації №1 є " Домашня контрольна робота" Домашня контрольна робота по рівням. ! Вибирайте, яку оцінку ви можете отримати! Виконайте її в зошиті. Зошит перевірю після карантину і виставлю оцінки за всі роботи. Бажаю Вам гарного навчання ! Якщо щось не зрозуміло - звертайтесь за допомогою по вайберу.
Також попрацюйте з презентаціями:
презентація1
презентація2 В презентації №2 є задачі, які розвяжіть в зошиті, а також є тестові завдання ( на слайді останньому)які треба виконати в зошіті, а також
Пройдіть тестування Тест геометрична прогресія або зробіть домашню контрольну роботу ( хто не може пройти тест)
Домашня робота:в презентації №1 є " Домашня контрольна робота" Домашня контрольна робота по рівням. ! Вибирайте, яку оцінку ви можете отримати! Виконайте її в зошиті. Зошит перевірю після карантину і виставлю оцінки за всі роботи. Бажаю Вам гарного навчання ! Якщо щось не зрозуміло - звертайтесь за допомогою по вайберу.
02.04.2020р
Тема уроку : Контрольна робота з теми " Числові послідовності"
Ми з Вами закінчили вивчення числових послідовностей. Сьогодні у нас контрольна робота.
Зайдіть на форму і виконайте завдання. Хто не зможе зайти на форму - зробіть завдання в зошиті! Перевірю після закінчення карантину! Тільки скиньте мені фото, щоб я знала хто працює, але ідентифікуйтеся!
Комментариев нет:
Отправить комментарий