7клас

                 Пам'ять і мислення - здавна вважалися засобом самовдосконалення людини.
               А що, як не математика дозволяє нам розвивати пам'ять, заставляє нас мислити!


Хтось з Вас вважає математику нудною наукою? Напевно, є такі!!! А чи знаєте Ви, що існують математичні фокуси? Якщо зацікавилися - дивіться ТУТ! 
Чи вмієте Ви швидко множити багатоцифрові числа? Напевно ті , хто добре знає таблицю множення  скажуть да! А що ж робити всім іншим учням? Вчити таблицю множення або подивитися дуже цікавий спосіб множення чисел!
Повторіть стандартний вигляд многочлена.
Згадайте, як додавати і віднімати многочлени.
А ось множення многочленів можно повторити ТУТ.
Ось і промайнув час і скоро Новий рік! А з ним і кінець семестру. А значить і семестрові контрольні роботи вже незабаром. Щоб добре підготуватися до контрольної роботи , будь ласка, виконайте наступні роботи.

Контрольна робота з алгебри.

1.Подайте вираз у вигляді одночлена стандартного вигляду:
1,5а5m (2am2)3
2.Запишіть многочлен в стандартному вигляді:
2mn2(-3m2nc) -1/2m2n•4n2 + 3m2n•4n2•(-mn)
3. Знайдіть різницю многочленів і запишіть у стандартному вигляді многочлен:
24х4 -18х3  і 4х2 – 20х3 + 26х4
4.Спростіть вираз і обчисліть його значення:
8m(5+3m) – (m+3)(m-2) при m = 0,1
5.Розкладіть на множники:
am2 + x2amx ax
6.Розв’яжіть рівняння:
(2х -3)(3х+2) = (2х+3)(х-2)
Х3 + 7х2 + 2х +14 =0
7.Доведіть , що значення виразу ділиться на 13:
412 – 410 +49
8.Знайдіть три послідовних натуральних числа, якщо добуток другого і третього на29більше за квадрат першого.

Послухайте пісенку про формули скороченого множення!
В цьому році ми почали вивчати геометрію. Пропоную Вам подивитися відео "Геометрія в природі" ТУТ. Зацікавились? Тоді вперед! Нас чекають неймовірні подорожі в країну Знань!
Більше дізнатися про суміжні і вертикальні кути ви зможете ТУТ.
Розібратися з перпендикулярними прямими і паралельними прямими можна ТУТ
Незабаром кінець року." Повторення -мати навчання".Пропоную повторити "Лінійну функцію" ТУТ."Рівняння з двома змінними " повторюємо ТУТ
 "Графік рівняння з двома змінними" повторюємо ТУТ.
Хто забув . як позначають точки на координатній площині повторюємо ТУТ.
"Графічний спосіб розв'язування систем лінійних рівнянь" розбираємося ТУТ.
Розв'язувати системи лінійних рівнянь способом підстановки вчимося ТУТ
Розв'язування системи лінійних рівнянь способом додавання ТУТ.Геометрія
7 клас


КОНТРОЛЬНА РОБОТА за І семестр

Bapiaнm 1                   
Початковий та середній piвнi навчальних досягнень
    У завданнях 1-5 виберіть правильну відповідь.
1.       Точка С належить відрізку АВ. Чому дорівнює відстань ВС, якщо АВ = 57 см, АС =18 см?
а) 75см;                б) 65 см;               в) 39 см;               г) 49 см.
2.    Промінь ОС проходить між сторонами кута АОВ. Відомо, що   АОС=68°, СОВ=22°. Укажіть вид кута АОВ:
а) гострий;           б) прямий;           в) тупий;               г) розгорнутий.
3.       Один із суміжних кутів в 4 рази більший від другого. Чому дорівнює менший із  кутів? а) 45°;                               б) 36°;                   в) 60°,                        г) 46°.

5.   У результаті перетину паралельних пря­мих a і b січною р утворилися кути 1-8  Яке з наведених тверджень правильне?
а) 5=7;        б) 4=5;     в) 3+6 = 180°; г) 1+8=180°,
6.       При перетині двох паралельних прямих січною один із внутрішніх piзносторонніх кутів дорівнює 110°. Знайдіть другий кут.
а)70°;   б)55°; в) 110°;               г) 135°
Достатній рівень навчальних досягнень
7.       Знайдіть величину кожного з кутів, які утворюються за перети­ну двох прямих, якщо різниця двох із них дорівнюс 54°.
8.       З вершини заданого кута проведено промінь, перпендикулярний його бісектрисі. Цей промінь утворює з однією із сторін заданого кута гострий кут, що дорівнює α. Знайдіть величину кута.
Високий piвень навчальних досягнень
9. На рисунку AD = СВ. Доведіть, що АС = DB  A  C    D   В

Шановні учні! Щоб закріпити свої знання , пройдіть тестування на сайті ЯКлас,
Ви маєте можливість отримати додаткові бали в шкільний журнал!





        







2 комментария: