Пам'ять і мислення - здавна вважалися засобом самовдосконалення людини.
А що, як не математика дозволяє нам розвивати пам'ять, заставляє нас мислити!
Хтось з Вас вважає математику нудною наукою? Напевно, є такі!!! А чи знаєте Ви, що існують математичні фокуси? Якщо зацікавилися - дивіться ТУТ!
Чи вмієте Ви швидко множити багатоцифрові числа? Напевно ті , хто добре знає таблицю множення скажуть да! А що ж робити всім іншим учням? Вчити таблицю множення або подивитися дуже цікавий спосіб множення чисел!
Повторіть стандартний вигляд многочлена.
Згадайте, як додавати і віднімати многочлени.
А ось множення многочленів можно повторити ТУТ.
Послухайте пісенку про формули скороченого множення!
В цьому році ми почали вивчати геометрію. Пропоную Вам подивитися відео "Геометрія в природі" ТУТ. Зацікавились? Тоді вперед! Нас чекають неймовірні подорожі в країну Знань!
Більше дізнатися про суміжні і вертикальні кути ви зможете ТУТ.
Розібратися з перпендикулярними прямими і паралельними прямими можна ТУТ
Незабаром кінець року." Повторення -мати навчання".Пропоную повторити "Лінійну функцію" ТУТ."Рівняння з двома змінними " повторюємо ТУТ.
"Графік рівняння з двома змінними" повторюємо ТУТ.
Хто забув . як позначають точки на координатній площині повторюємо ТУТ.
"Графічний спосіб розв'язування систем лінійних рівнянь" розбираємося ТУТ.
Розв'язувати системи лінійних рівнянь способом підстановки вчимося ТУТ
Розв'язування системи лінійних рівнянь способом додавання ТУТ.Геометрія
А що, як не математика дозволяє нам розвивати пам'ять, заставляє нас мислити!
Хтось з Вас вважає математику нудною наукою? Напевно, є такі!!! А чи знаєте Ви, що існують математичні фокуси? Якщо зацікавилися - дивіться ТУТ!
Чи вмієте Ви швидко множити багатоцифрові числа? Напевно ті , хто добре знає таблицю множення скажуть да! А що ж робити всім іншим учням? Вчити таблицю множення або подивитися дуже цікавий спосіб множення чисел!
Повторіть стандартний вигляд многочлена.
Згадайте, як додавати і віднімати многочлени.
А ось множення многочленів можно повторити ТУТ.
Ось і промайнув час і скоро Новий рік! А з ним і кінець семестру. А значить і семестрові контрольні роботи вже незабаром. Щоб добре підготуватися до контрольної роботи , будь ласка, виконайте наступні роботи.
Контрольна робота з алгебри.
1.Подайте вираз у вигляді одночлена стандартного вигляду:
1,5а5m (2am2)3
2.Запишіть многочлен в стандартному вигляді:
2mn2(-3m2nc) -1/2m2n•4n2
+ 3m2n•4n2•(-mn)
3. Знайдіть різницю многочленів і запишіть у стандартному вигляді многочлен:
24х4
-18х3 і 4х2 –
20х3 + 26х4
4.Спростіть вираз і обчисліть його значення:
8m(5+3m) – (m+3)(m-2) при m = 0,1
5.Розкладіть на множники:
am2 + x2 – amx – ax
6.Розв’яжіть рівняння:
(2х -3)(3х+2) = (2х+3)(х-2)
Х3 + 7х2 + 2х +14 =0
7.Доведіть , що значення виразу ділиться на 13:
412 – 410 +49
8.Знайдіть три послідовних натуральних числа, якщо
добуток другого і третього на29більше за квадрат першого.
В цьому році ми почали вивчати геометрію. Пропоную Вам подивитися відео "Геометрія в природі" ТУТ. Зацікавились? Тоді вперед! Нас чекають неймовірні подорожі в країну Знань!
Більше дізнатися про суміжні і вертикальні кути ви зможете ТУТ.
Розібратися з перпендикулярними прямими і паралельними прямими можна ТУТ
Незабаром кінець року." Повторення -мати навчання".Пропоную повторити "Лінійну функцію" ТУТ."Рівняння з двома змінними " повторюємо ТУТ.
"Графік рівняння з двома змінними" повторюємо ТУТ.
Хто забув . як позначають точки на координатній площині повторюємо ТУТ.
"Графічний спосіб розв'язування систем лінійних рівнянь" розбираємося ТУТ.
Розв'язувати системи лінійних рівнянь способом підстановки вчимося ТУТ
Розв'язування системи лінійних рівнянь способом додавання ТУТ.Геометрія
7 клас
КОНТРОЛЬНА РОБОТА за І
семестр
Bapiaнm 1
Початковий та
середній piвнi навчальних досягнень
У
завданнях 1-5 виберіть правильну відповідь.
1.
Точка С
належить відрізку АВ. Чому
дорівнює відстань ВС,
якщо АВ
=
57 см , АС =18 см?
а) 75см; б)
65 см ; в)
39 см ; г)
49 см .
2.
Промінь ОС
проходить між сторонами кута АОВ. Відомо, що ∠ АОС=68°, ∠
СОВ=22°. Укажіть вид кута АОВ:
а) гострий; б)
прямий; в) тупий; г)
розгорнутий.
3.
Один із
суміжних кутів в 4 рази більший від
другого. Чому дорівнює менший із кутів? а) 45°; б)
36°; в)
60°, г)
46°.
5. У
результаті
перетину
паралельних прямих a і b січною р утворилися кути 1-8 Яке
з наведених тверджень правильне?
а) ∠5=∠7; б)
∠4=∠5; в) ∠3+∠6 = 180°; г) ∠1+∠8=180°,
6.
При перетині двох паралельних прямих січною один із внутрішніх piзносторонніх кутів дорівнює 110°. Знайдіть другий кут.
а)70°; б)55°; в)
110°; г)
135°
Достатній рівень навчальних
досягнень
7.
Знайдіть величину кожного
з кутів,
які
утворюються за перетину двох прямих, якщо різниця двох із них
дорівнюс
54°.
8.
З вершини заданого кута проведено промінь, перпендикулярний
його бісектрисі.
Цей промінь
утворює
з однією
із сторін заданого кута
гострий кут, що дорівнює α. Знайдіть величину кута.
Високий piвень навчальних досягнень
9. На рисунку
AD
= СВ. Доведіть, що АС
= DB. A
C D
В
Шановні учні! Щоб закріпити свої знання , пройдіть тестування на сайті ЯКлас,
Ви маєте можливість отримати додаткові бали в шкільний журнал!
Ви маєте можливість отримати додаткові бали в шкільний журнал!
А контрольна робота за 1 семестр це д.з.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
Удалить