Дата: 25.05.- 27.05.2020р
Тема: Систематизація і узагальнення знань
Добрий день, шановні учні! Пропоную Вам подивитись один приклад, який включає в собі майже всю алгебру 7класу і може зустрітися Вам на ЗНО! Вибачте, що ролік російською мовою, але мова математики у нас одна!
Бажаю Вам гарних канікул! Всього Вам найкращого! Дякую за співпрацю!
Дата: 20.05.2020р
Тема: Підсумкова контрольна робота за рік.
Добрий день! Сьогодні у Вас річна контрольна робота. Сподіваюсь, що Ви добре підготувалися. Контрольна робота на тестовій формі. Але умови оцінювання змінено. Ви повинні відправити мені фото розв'язків завдань ОБОВ'ЯЗКОВО! Якщо фото немає, то від оцінки на формі мінус 4бали! Я думаю, що для тих, хто розв'язує приклади це не буде проблемою.
Дата: 18.05.2020р
Тема уроку: " Підготовка до річної контрольної роботи"
Добрий день, любі учні! Щоб підготуватися до контрольної роботи виконайте разом з вчителем завдання на відеофрагменті - це Ваша класна робота! На відео є умова домашньої роботи! Це Ваша підготовка до контрольної роботи! Фото не надсилайте.
Бажаю успіху і гарного дня!
Дата: 13.05.2020р.
Тема уроку: " Повторення: степінь з натуральним показником, одночлени"
Добрий день! Опрацюйте відеофрагменти.Це Ваша класна робота!
Домашня робота: дайте відповіді на питання в тестовій формі і отримайте оцінку!
Дата: 06.05.2020р
Тема уроку: " Розв'язування задач на складання систем лінійних рівнянь"
Добрий день,любі учні! По результатам контрольної роботи можна сказати,що Ви навчилися розв'язувати системи лінійних рівнянь. Сьогодні ми застосуємо ці знання для розв'язання текстових задач. Ц е завжди викликає у учнів певні труднощі, але як говорить народна мудрість: " Не так страшен чорт,як його малюють!" Тому і задачі не такі вже і страшні. Треба просто бути уважними і навчитися читати умову задачі вдумчиво. Будь ласка, опрацюйте два відефрагменти на яких вчителі розв'язують різні типи задач. В зошиті розв'яжіть задачі. Це Ваша класна робота!
Домашня робота: підручник &4п29 прочитати і розібрати в зошиті розв'язані в параграфі задачі
Дата: 04.05.2020р
Тема урока: Контрольна робота з теми : " Системи лінійних рівнянь"
Добрий день, любі учні!
Контрольна робота у вас у вигляді тестів на формі. Нагадую, що знак системи там не відображується, тому ставите самі! Всі завдання виконуєте спочатку в зошиті, розвязки систем записуємо так,як треба! Фото роботи - мені!
Дата: 27.04.2020р
Тема уроку: " Розв'язування систем рівнянь різними способами"
Добрий день, любі учні! Сьогодні ми з Вами повторимо способи розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними. Згадаємо спосіб підстановки, алгоритм якого можна застосувати декількома способами.
Приклад1( знак системи не відображуєтьс я на блозі, тому в зошиті поставте самостійно!)
Х+У=5, Х=5 -4У, Х =5 -4У,
Х-2У=
-3; Х-2У = -3 5 -4У) -2У = -3
(5 -4У) -2У= -3
5 -4У -2У = -3
-6У = -8
У=11/3. Одержане значення підставимо в перше
рівняння і знайдемо Х (або в вираз Х=5 -4У)
Х=5-16/3=5 – 51/3
= -1/3
Відповідь: (-1/3; 11/3)
Цю ж систему можна розв'язати , виразивши Х і із другого рівняння!
Також цю ж систему можна розв'язати способом підстановки, але використавши зрівнювання ( з кожного рівняння виразити одну і ту ж змінну, а потім ці вирази прирівняти)
Х +4У =5, Х= 5 –4У,
Х -2У = -3;
Х=2У-3;
Прирівняємо праві частини рівнянь:
5-4У=2У-3
-4У-2У=-3-5
-6У=-8
У=8/6
У= 11/3
Тепер можна підставити
це значення в вираз для Х:
Х=5-4·(4/3)= -1/3
Відповідь: ( -1/3; 11/3 )
Є системи рівнянь, які зводяться до систем лінійних рівнянь: Нам потрібно спочатку спростити їх і привести до систем лінійних рівнянь.
8(Х+3) -17 =
-5(У+3),
0,2(У-5) +1 = -0,9
-0,3Х;
Розкриємо дужки в
обох рівняннях:
8Х+24 -17 = -5У
-15,
0,2У -1 +1 = -0,9
-0,3Х;
Перенесемо доданки
зі змінними вліво, а числа вправо і зведемо подібні:
8Х+5У = -15 -24
+17,
0,2У +0,3Х = -0,9 |
х10
8Х+5У=-22,
2У+3Х=-9;
Виразимо з першого
рівняння Х черезУ:
8Х = -12 -5У, Х = -22-5у/8
І підставимо це
значення в друге рівняння:
2У + 3·(-22-5у/8 )= -9 |х8 (рівняння помножимо на 8, щоб звільнитися від дробів)
отримаємо:
16У + 3(-22-5У) =
-72
16У -66 -15У = -72
У = -72+66
У =-6
Підставимо це
значення в вираз для Х: Х= -22 -5(-6)/8 = 1
Відповідь: (1; -6)
Розглянемо систему
де треба звільнитися від знаменників знаменників. Для цього потрібно кожне
рівняння помножити на спільний
знаменник:
Х-2У/3 + 3 =3Х-У/5,|·15
2(3Х-У)/3 =Х-2У/2 +10;|·6
Помножимо перше
рівняння на 15 а друге на 6 ( це рівносильні перетворення і корені рівнянь не
зміняться, але ми звільнимося від знаменників)
5(Х-2У)+45=3(3Х-У),
4(3Х-У)=3(Х-2У) +60;
Розкриваємо дужки:
5Х-10У +45 =9Х-3У,
12Х -4У =3Х -6У
+60;
Всі доданки зі
змінними переносимо вліво, інші вправо:
5Х -10У -9Х+3У=
-45,
12Х -4У -3Х +6У
=60;
Зводимо подібні:
-4Х -7У =-45,
9Х +2У =60 ;
З другого рівняння
виражаємо У через Х: У=60 -9Х/2
Підставляємо в
перше рівняння: -4Х - 7·(60 -9Х/2) = -45 |·2 ( помножимо на 2, щоб звільнитися від знаменника)
-8Х – 7(60-9Х) =90,
-8Х – 420 +63Х =90,
55Х = 330
Х =6 У = (60 -9·6)/2 = 3 Відповідь: ( 6;3)
Це ваша класна робота!
А дома спробуйте за зразком класної роботи розв'язати системи з підручника.
Домашня робота:&4 п.27 № 1039 Бажаю гарного дня!
І
Дата:22/04/2020
Тема уроку: " Розв'язування систем рівнянь способом додавання"
Добрий день,любі учні! Сьогодні ми розглянемо ще один спосіб розв'язування систем рівнянь - це метод додавання.
Подивіться, будь ласка, відеоурок. Виконайте в зошиті всі приклади, що на відео.
Виконайте самостійну роботу по розвязку систем способом підстановки на формі.
Домашня робота:параграф 4 п.19 номер 1048
Дата: 15.04.2020р
Тема уроку: " Розв'язування систем рівнянь способом підстановки"
Добрий день! Сьогодні ми познайомимось з універсальним способом розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними. До цього ми розв'язували системи графічним методом, який не завжди є точним. Даний спосіб є точним і його можна застосувати для будь-якої системи лінійних рівнянь. Він достатньо простий. Уважно подивіться відеофрагмент, разом з вчителем в зошиті розв'яжіть системи - це Ваша класна робота! Ви розберете всі випадки, які можливі при даному способі.
Домашня робота:прочитайте стор.197 п.27 №1035- виконати в зошиті, фото прислати мені на вайбер. Дякую за розуміння!
Дата: 13.04.2020р
Тема уроку: " Графічний спосіб розв'язування систем рівнянь"
Добрий день, любі учні! Я подивилась ваші фото з домашньою роботою. Дякую всім, хто зробив і вислав.Я розумію, як Вам важко опрацьовувати матеріал самостійно, як можу - намагаюся Вам допомогти. Не хвилюйтеся і заспокойте своїх батьків - ми все з вами ще раз пройдемо після закінчення карантину! Кожному допоможу! Але, любі мої, Ви ж хоча б або читайте план (алгоритм) розв'язку систем рівнянь графічним способом в підручнику ( там все є, і навіть приклад!), або подивіться уважно відео! Давайте розберемо алгоритм.
1. З кожного рівняння виразити у через х!
2. Ви отримаєте два рівняння, які є лінійною функцією і графіком є пряма.
3. В одній системі координат будуємо дві прямі!
Щоб побудувати пряму треба дві точки! Складаємо таблички: Х надаємо довільне( будь-яке!) значення, підставляємо його в рівняння і отримаємо У!
4.Координати точки перетину цих прямих - це і є розв'язок системи! Записуємо в дужках: (Х;У)
Шановні учні! Більше труднощів у вас викликає перший пунк алгоритму: виразити у через х. Подивіться відео, як можна обійтися без цього і ще раз розвяжіть приклади в зошиті( ті що в відео) Це Ваша класна робота!
Домашня робота: параграф 4 п.26 номер1011(3;4)
P.S.Будь ласка, пришліть мені СМС:прізвище, все зробив(ла), зрозумів або не зрозумів. Дякую! Здоров'я Вам і Вашими рідним!
08.04.2020р
Тема уроку:" Системи лінійних рівнянь з двома змінними.Графічний спосіб."
Добрий ранок, шановні учні! Сьогодні ми познайомимось з системами лінійних рівнянь. Щоб дізнатися,що ж називається і як позначаються системи рівнянь , які способи є розв'язання їх подивіться перший відеоролик. ( домашнє завдання в ролику не виконуємо!) В зошиті запишіть означення системи рівнянь і алгоритм розвязування систем рівнянь графічним способом, а також виконайте приклади.
З графічним способом більш детально познайомтеся в другому відеоролику. Приклади запишіть в зошит! Тестові завдання -усно!
Домашнє завдання: Параграф 4 п.26 номер 1011(1,2)
06.04.2020р
Тема уроку: " Графік лінійного рівняння з двома змінними"
Добрий ранок! Будь ласка, прочитайте на сторінці 181 п.25.
Розберіть розв'язані приклади в підручнику (запишіть в зошит)Давайте разом виконаємо номер 957.Треба побудувати графік рівняння і знайти 3 розвязки.у+х=12виразимо у через х: у=12-х .ми знаємо, що це лінійна
функція і її графік пряма. Щоб побудувати пряму нам треба дві точки. Х –
незалежна змінна(аргумент) їй ми надаємо їй довільного значення і складаємо табличку.
х
|
6
|
7
|
у
|
6
|
5
|
Тепер, будь ласка, намалюйте прямокутну систему координат і позначте на ній ці дві точки. Проведіть пряму через ці точки. Ви отримали графік лінійного рівняння з двома змінними. Щоб знайти розв'язки цього рівняння можно поставити на графіку точки і знайти їх координати. Або надати х- будь якого значення і знайти у, підставивши значення х в рівняння.
Приклад2
х - 7у =5 -7у=5-х 7у=х-5 у=1/7 х - 5/7
х
|
7
|
14
|
у
|
-4
|
-8
|
Будуємо прямокутну систему координат і дані точки. проводимо пряму. Це графік рівняння. Координати будь-яких точок на цій прямій - розв'язки рівняння!
Домашня робота:с.181 п 25 номер 958
Тема : " Лінійна функція"
17.03 Шановні учні! Повторити відомості про лінійну функцію ви маєте можливість подивившись наступне відео.
Як знайти область визначення функції ви дізнаєтесь подивившись перший приклад відео №2
Пройти тест з цієї теми ви зможете за посиланням.Тест з теми лінійна функція
18/03
Шановні учні! При виконанні тесту було зроблено дуже багато помилок. Тому ми зараз розберемо подібні завдання, а потім завтра я дам вам тест.
Правило 1.
Функція зростаюча, якщо зі збільшенням аргументу(х) збільшується функція.
Лінійна функція у=кх +в
Якщо к більше нуля, то функція зростає, якщо к менше нуля, то функція спадає
Наприклад:
у=5х -9 к=5(більше нуля) значить дана фукція зростає
у= - 4х+6 к=-4 (менше нуля) значить функція спадає
Правило 2
у=кх+в щоб дізнатися яка функція буде мати графік паралельний даному, треба знати, що формула функцій буде відрізнятися тільки значенням в,а значення к буде однаковим!
Наприклад:
Які функції мають графіки паралельні графіку функції у=6х -9?
це безліч функцій:
наприклад
у=6х+9
у=6х-8
у=6х+7
у=6х+100 і т.д.
Правило 3
Область визначення функції - це всі значення аргумента (х) при яких функція має зміст.
На нуль ділити не можна! це зараз для вас основне правило при знаходженні області визначення функції!
Наприклад.
Знайти область визначення функції у= 3х/х-2 + 2х/х-1
В знаменниках два вирази, які не можуть дорівнювати нулю! ( дробова риска - ділення)
тобто:
Х-2≠0
Як знайти область визначення функції ви дізнаєтесь подивившись перший приклад відео №2
Пройти тест з цієї теми ви зможете за посиланням.Тест з теми лінійна функція
18/03
Шановні учні! При виконанні тесту було зроблено дуже багато помилок. Тому ми зараз розберемо подібні завдання, а потім завтра я дам вам тест.
Правило 1.
Функція зростаюча, якщо зі збільшенням аргументу(х) збільшується функція.
Лінійна функція у=кх +в
Якщо к більше нуля, то функція зростає, якщо к менше нуля, то функція спадає
Наприклад:
у=5х -9 к=5(більше нуля) значить дана фукція зростає
у= - 4х+6 к=-4 (менше нуля) значить функція спадає
Правило 2
у=кх+в щоб дізнатися яка функція буде мати графік паралельний даному, треба знати, що формула функцій буде відрізнятися тільки значенням в,а значення к буде однаковим!
Наприклад:
Які функції мають графіки паралельні графіку функції у=6х -9?
це безліч функцій:
наприклад
у=6х+9
у=6х-8
у=6х+7
у=6х+100 і т.д.
Правило 3
Область визначення функції - це всі значення аргумента (х) при яких функція має зміст.
На нуль ділити не можна! це зараз для вас основне правило при знаходженні області визначення функції!
Наприклад.
Знайти область визначення функції у= 3х/х-2 + 2х/х-1
В знаменниках два вирази, які не можуть дорівнювати нулю! ( дробова риска - ділення)
тобто:
Х-2≠0
х≠2
х-1≠0
х≠1
Отже область визначення функції це всі числа , крім 2 і 1
Правило 4.
Щоб знайти точки перетину графіка функції у=кх+в з віссю абсцис треба знати,що при перетині координата у=0. Треба розвязати рівняння! кх + в = 0 Наприклад: Знайти точку перетину графіка функції у=3х-12 з віссю абсцис
Знаємо,що при цьому у=0 і розвязуємо рівняння 3х-12=0
3х=12
х=4 Тобто точка з координатими (4;0) - точка перетину графіка з віссю абсцис
Правило5
Щоб знайти точку перетину графіка з віссю ординат (вісь у) треба знати,що х=0
Знайти точку перетину графіка функції у= 15х +60 з віссю ординат.
х=0 підставляємо в формулу функції і знаходимо у=15х0 +60=60
Точка (0;60)- точка перетину Тепер ви готові виконати новий тест! новий тест2
30.03.2020р
Тема уроку: "Розвязування лінійних рівнянь і задач на складання рівнянь"
Шановні учні! сьогодні ми з Вами повторюємо матеріал 6класу! Ми розв'язували такі рівняння і знаємо загальний алгоритм( план-правило) Будь ласка, подивіться відео урок і згадайте все!
Також ми розв'язували задачі за допомогою складання рівнянь. Повторіть на даному відеоуроці.
А тепер, коли ви повторили матеріал 6класу, спробуйте розв'язати рівняння і задачі на складання рівнянь і записати відповіді в Тести. - нажміть на слово тести і перейдіть за посиланням.( Рівняння і задачі виконуйте в зошиті як класну роботу з датою: 30.03.2020р)
Алгебра
01.04.2020р
Тема урока: " Лінійні рівняння з двома змінними"
Шановні учні! Опрацюйте , будь ласка, тему урока за наступним відео.В зошиті виконуємо всі завдання разом з вчителем. Це Ваша класна робота!
Домашня робота! Прочитати параграф 4 пункт 24 в зошиті виконати: номери: 916,920(1,2) повт.945(1)
07.04.2020р
Тема уроку: " Розвязування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними"
Тема уроку:" Повторення:основні геометричні фігури та їх комбінації".
Шановні учні! Ось і прийшов час, коли ми починаємо повторювати весь матеріал геометрії 7класу! Ті з Вас хто добре вчився - свої знання закріпить, а хто не дуже пам'ятає все, що ми вчили - маєте змогу вивчити! Продивітьсяі презентацію, в зошиті запишіть тему уроку і виконайте письмові вправи , які знаходяться на слайдах.Це ваша класна робота
Домашне завдання : Будь ласка пройдіть тестування на блозі. Задачі розв'язуйте в зошиті, а відповіді запишіть в тест. Будь ласка, пишіть свої дані, щоб знати, кому оцінку ставити. Бажаю Вам здоров'я і успіхів у навчанні!
Домашне завдання : Будь ласка пройдіть тестування на блозі. Задачі розв'язуйте в зошиті, а відповіді запишіть в тест. Будь ласка, пишіть свої дані, щоб знати, кому оцінку ставити. Бажаю Вам здоров'я і успіхів у навчанні!
Комментариев нет:
Отправить комментарий