Дистанційне навчання 10клас АЛГЕБРА

Дата: 19.05.2020р(другий урок)

Дата:19.05.2020р (перший урок)

Тема уроку: " Підготовка до річної контрольної роботи"

Добрий ранок! На першому уроці ми розв'язуємо вправи подібні до вправ річної контрольної роботи.


Да, самостійно повторіть період тригонометричних функцій , розвязання тригонометричних рівнянь! Бажаю успіху!






Дата: 12.05.2020р

Тема уроку: " Найбільше і найменше значення функції".

Добрий день! Сьогодні ми з Вами працюємо за підручником. Відкрийте &18 стор.174 п2" Знаходження найбільшого і найменшого значень функції неперервної на відрізку". Схему і приклад запишіть в зошит. Пункти 1 і 3 опрацюйте усно. Пункт 4 " Задачі на знаходження найбільшого і найменшого значень функції: схему і приклад запишіть в зошит.


Дата:12.05.2020р

Урок 2

Тема: Підсумкова самостійна робота з теми : "Застосування похідної"








Дата: 05.05.2020р

Тема: Аналіз контрольної роботи. Застосування похідної до знаходження проміжків зростання і спадання та екстремумів функції.

Добрий день, шановні десятикласники!Контрольну роботу з теми "Похідна" виконали 20 учнів. Ті, хто не виконував, чекаю заповнення форми до кінця тижня ( оцінка буде скоригована!). Ті, хто отримав оцінки низького рівня ,зробіть контрольну в зошиті.( Вам 4 або 5 балів треба?!) Нову тему опрацюйте на відеоуроці разом з вчителем. Все виконувати в зошиті!

Дата: 05.05.2020р

Урок №2: тема: " Загальна схема дослідження функції для побудови графіка"

Разом з вчителем в зошиті виконайте приклади.

Відкрийте підручник на стор.166-168. В зошиті розберіться з алгоритмом дослідження функції, виконайте наведений приклад. Це Ваша класна робота!

Домашня робота: дайте відповіді н а питання в тесті! Перевірка буде в ручному форматі, тому оцінки повідомлю.






Дата: 28.04.2020р

Тема уроку: " Контрольна робота з теми "Похідна""

Добрий день, любі учні! Контрольна робота на тестовій формі. Увага! В тестах степінь виразу позначається: x^2,або(5х^4-8)^7Зверніть увагу!



Дата: 21.04.2020р

УРОК1. Тема уроку: " Похідна складеної функції"

Добрий день, шановні учні! Пропоную Вам розібратися, як знайти похідну складеної функції опрацювавши відеоролік. Всі приклади, будь ласка, виконайте в зошиті.






Урок 2. Тема уроку: " Розв'язування вправ  на знаходження похідних"

Шановні учні! Розв'яжіть всі приклади на відео в зошитах! 

Якщо в першому відео вам буде погано видно, вчитель все проговорює, але можете не виконувати. Інші завдання - в зошит.





Домашня робота: виконайте самостійну роботу на формі і отримайте оцінку.



Дата: 14.04.2020р Урок1.

Тема: " Таблиця похідних"



Інформаційний математичний стенд Похідні елементарних функцій ...
 Правила диференціювання:
• (Cu)' = C ∙ u', де C — сталий множник;
• похідна суми: (u + v)' = u' + v';
• похідна добутку: (uv)' = u'v + uv';
• похідна частки:  за умови, що v ≠ 0.

Приклади застосування таблиці похідних.




Приклади застосування правил диференціювання.


Дата : 14.04.2020р

Тема: " Розв'язування вправ"

Виконуємо номери з підручника. Це буде класна робота.

Номери: 14.1;14.2;14.4; 14.5(1,2) -фото вислати на вайбер

Домашня робота: Параграф14, усно розглянути приклади. Письмово виконати14.3;14.5(3,4)- фото вислати. Успіхів!

07.04.2020р Урок 1

 Тема уроку: " Аналіз контрольної роботи. Поняття границі функції."

Таблиця похідних елементарних функцій - ПОХІДНА ФУНКЦІЇ - ФУНКЦІЯ ...Диференціальне числення. Похідна функції (лекція 1.2) - online ...Шановні учні! Контрольну роботу ( на тестовій формі) робили 13 учнів. Ті, хто не може зробити на формі, можно виконати в зошитіц. Я потім перевірю. Якщо Ви побачили свою оцінку і вона Вам не сподобалася - виконайте контрольну в зошиті. Після карантину перевірю. А ми з Вами йдемо далі!  З поняттям границі  ознайомтеся на стор.132 параграфа13 , таблиця 27 п.1. а також подивіться відео як знайти границю функції в точці та приріст функції. Приклад з другого відео запишіть в зошиті.


Домашнє завдання 1уроку: стор146 номер 13.1

07.04.2020р

Урок2.

Тема уроку:" Задачі, які приводять до поняття похідної. Похідна функції"

Шановні учні! Опрацюйте в підручнику стор.132 таблиця27 п.2,3,5,6 Запишіть в зошит опорний конспект (коротко означення похідної, які задачі призвели до її появи і геометричний і фізичний зміст) На стор.139 є схема за якою за означенням похідної можна знайти похідну. Запишіть в зошит і за цією схемою виконайте номер 13.3(1,2) на стор.146.

Подивіться , як знайти кутовий коефіцієнт дотичної, використовуючи її геометричний зміст




Домашнє завдання: стор.147 номер 13.5 (1,2)
































Алгебра.

Тема урока: " Розв'язування найпростіших тригонометричних рівнянь"



Також,  повторити обернені тригонометричні функції ( а може і дізнатися про них вперше) можна за посиланням на мій клас
А тепер відкривайте робочі зошити і виконайте завдання.
Розв'яжіть рівняння:
1. 2cosx =-1
2. sin(2x +3) =1/3
3. 5cos(10x -13) =10
4. 4tg(x-6)=16
5.ctg(2x-10) =1/2
6. sin(5x-4) =1/2

31/03/2020р.

Тема уроку: " Підготовка до контрольної роботи з теми"Найпростіші тригонометричні рівняння"

Ми вже вміємо розвязувати найпростіші тригонометричні рівняння. Але,щоб дістати такі рівняння , дуже часто треба виконати цілу низку тотожних перетворень.Розглянемо деякі типи таких рівнянь.
1 тип.
Asin2x + bcosx +c+0
Такі рівняння зводяться до квадратних відносно нової змінної t , де   t=sinx   або t=cosx
Зауваження! Рівняння треба звести до однієї функції і одного аргументу.
Приклад:
1.3cos2x – cosx -2=0
 Нехай  заміна : t=cosx
3t2 –t -2=0
T1=1, t2=-2/3  звідси
1.cosx =1
X=2πm,mєZ
2.cosx=-2/3
X= -+ arcos(-2/3) +2πn, nєZ
2. 2+ cos2x = 2sinx
Перетворимо рівняння так, щоб воно містило тільки одну функцію. Застосуємо тотожність sin2x+ cos2x =1 звідси cos2x=1- sin2x
Дістанемо: 2 + (1 –sin2X) = 2 sinx    Тоді  sin2x + 2 sinx -3 =0
Заміна : Sinx=t  ItI≤1  t2+2t -3 =0 , t1=-3 t2=1 (-3 не задовольняє умову заміни)
Sinx=1
X=π/2 +2πk,kєZ
ІІ. Однорідні рівняння мають загальний вигляд
Asin2x+bcosxsinx + c cos2x =0
Це рівняння зводяться до рівняння
аtg2x + b tgx  + c =0   або   actg2x + bctgx +c=0 почленним діленням на sin2x≠0 cos2x≠0
Приклад.
Sin2x – 5 sinxcosx     +4 cos2x =0  Ділемо на cos2x
Tg2x -5tgx +4 =0
Tgx =t  t2 -5t +4=0
T1=1 t2=4
Tgx =1
 X = arctg1 +πn, nєZ
X= π/4 + πn,nєZ
Tgx=4
X=arctg4 +πn,nєZ

Розвяжіть в зошиті  рівняння:




1.     2cos2x/2 -5 cosx/2 -3 =0
2.     2+ cos2x =2sinx               

       31.03.2020р

.Тема урока : Контрольна  робота з теми " Тригонометричні функції і рівняння"

Якщо не зможете пройти тестування на блозі, маєте змогу виконати роботу в зошиті і прислати фото ( тільки не під видуманим ім'ям!)


Комментариев нет:

Отправить комментарий