Дата: 19.05.2020р(другий урок)
Дата:19.05.2020р (перший урок)
Тема уроку: " Підготовка до річної контрольної роботи"
Добрий ранок! На першому уроці ми розв'язуємо вправи подібні до вправ річної контрольної роботи.
Да, самостійно повторіть період тригонометричних функцій , розвязання тригонометричних рівнянь! Бажаю успіху!
Дата: 12.05.2020р
Тема уроку: " Найбільше і найменше значення функції".
Добрий день! Сьогодні ми з Вами працюємо за підручником. Відкрийте &18 стор.174 п2" Знаходження найбільшого і найменшого значень функції неперервної на відрізку". Схему і приклад запишіть в зошит. Пункти 1 і 3 опрацюйте усно. Пункт 4 " Задачі на знаходження найбільшого і найменшого значень функції: схему і приклад запишіть в зошит.
Дата:12.05.2020р
Урок 2
Тема: Підсумкова самостійна робота з теми : "Застосування похідної"
Дата: 05.05.2020р
Тема: Аналіз контрольної роботи. Застосування похідної до знаходження проміжків зростання і спадання та екстремумів функції.
Добрий день, шановні десятикласники!Контрольну роботу з теми "Похідна" виконали 20 учнів. Ті, хто не виконував, чекаю заповнення форми до кінця тижня ( оцінка буде скоригована!). Ті, хто отримав оцінки низького рівня ,зробіть контрольну в зошиті.( Вам 4 або 5 балів треба?!) Нову тему опрацюйте на відеоуроці разом з вчителем. Все виконувати в зошиті!
Дата: 05.05.2020р
Урок №2: тема: " Загальна схема дослідження функції для побудови графіка"
Разом з вчителем в зошиті виконайте приклади.
Відкрийте підручник на стор.166-168. В зошиті розберіться з алгоритмом дослідження функції, виконайте наведений приклад. Це Ваша класна робота!
Домашня робота: дайте відповіді н а питання в тесті! Перевірка буде в ручному форматі, тому оцінки повідомлю.
Дата: 28.04.2020р
Тема уроку: " Контрольна робота з теми "Похідна""
Добрий день, любі учні! Контрольна робота на тестовій формі. Увага! В тестах степінь виразу позначається: x^2,або(5х^4-8)^7Зверніть увагу!
Дата: 21.04.2020р
УРОК1. Тема уроку: " Похідна складеної функції"
Добрий день, шановні учні! Пропоную Вам розібратися, як знайти похідну складеної функції опрацювавши відеоролік. Всі приклади, будь ласка, виконайте в зошиті.
Урок 2. Тема уроку: " Розв'язування вправ на знаходження похідних"
Шановні учні! Розв'яжіть всі приклади на відео в зошитах!
Якщо в першому відео вам буде погано видно, вчитель все проговорює, але можете не виконувати. Інші завдання - в зошит.
Домашня робота: виконайте самостійну роботу на формі і отримайте оцінку.
Дата: 14.04.2020р Урок1.
Тема: " Таблиця похідних"
Правила диференціювання:
• (Cu)' = C ∙ u', де C — сталий множник;
• похідна суми: (u + v)' = u' + v';
• похідна добутку: (uv)' = u'v + uv';
• похідна частки: за умови, що v ≠ 0.
Приклади застосування таблиці похідних.
Приклади застосування правил диференціювання.
Дата : 14.04.2020р
Тема: " Розв'язування вправ"
Виконуємо номери з підручника. Це буде класна робота.
Номери: 14.1;14.2;14.4; 14.5(1,2) -фото вислати на вайбер
Домашня робота: Параграф14, усно розглянути приклади. Письмово виконати14.3;14.5(3,4)- фото вислати. Успіхів!
07.04.2020р Урок 1
Тема уроку: " Аналіз контрольної роботи. Поняття границі функції."
Шановні учні! Контрольну роботу ( на тестовій формі) робили 13 учнів. Ті, хто не може зробити на формі, можно виконати в зошитіц. Я потім перевірю. Якщо Ви побачили свою оцінку і вона Вам не сподобалася - виконайте контрольну в зошиті. Після карантину перевірю. А ми з Вами йдемо далі! З поняттям границі ознайомтеся на стор.132 параграфа13 , таблиця 27 п.1. а також подивіться відео як знайти границю функції в точці та приріст функції. Приклад з другого відео запишіть в зошиті.
Домашнє завдання 1уроку: стор146 номер 13.1
07.04.2020р
Урок2.
Тема уроку:" Задачі, які приводять до поняття похідної. Похідна функції"
Шановні учні! Опрацюйте в підручнику стор.132 таблиця27 п.2,3,5,6 Запишіть в зошит опорний конспект (коротко означення похідної, які задачі призвели до її появи і геометричний і фізичний зміст) На стор.139 є схема за якою за означенням похідної можна знайти похідну. Запишіть в зошит і за цією схемою виконайте номер 13.3(1,2) на стор.146.
Подивіться , як знайти кутовий коефіцієнт дотичної, використовуючи її геометричний зміст
Домашнє завдання: стор.147 номер 13.5 (1,2)
Алгебра.
Тема урока: " Розв'язування найпростіших тригонометричних рівнянь"
Також, повторити обернені тригонометричні функції ( а може і дізнатися про них вперше) можна за посиланням на мій клас
А тепер відкривайте робочі зошити і виконайте завдання.
Розв'яжіть рівняння:
1. 2cosx =-1
2. sin(2x +3) =1/3
3. 5cos(10x -13) =10
4. 4tg(x-6)=16
5.ctg(2x-10) =1/2
6. sin(5x-4) =1/2
31/03/2020р.
Тема уроку: " Підготовка до контрольної роботи з теми"Найпростіші тригонометричні рівняння"
Ми вже вміємо розвязувати найпростіші тригонометричні рівняння. Але,щоб дістати такі рівняння , дуже часто треба виконати цілу низку тотожних перетворень.Розглянемо деякі типи таких рівнянь.
1 тип.
Asin2x
+ bcosx +c+0
Такі рівняння
зводяться до квадратних відносно нової змінної t , де t=sinx
або t=cosx
Зауваження! Рівняння треба звести до однієї функції і одного аргументу.
Приклад:
1.3cos2x
– cosx -2=0
Нехай
заміна : t=cosx
3t2 –t
-2=0
T1=1,
t2=-2/3 звідси
1.cosx =1
X=2πm,mєZ
2.cosx=-2/3
X= -+
arcos(-2/3) +2πn, nєZ
2. 2+ cos2x = 2sinx
Перетворимо
рівняння так, щоб воно містило тільки одну функцію. Застосуємо тотожність sin2x+ cos2x
=1 звідси cos2x=1- sin2x
Дістанемо: 2 + (1 –sin2X)
= 2 sinx Тоді sin2x +
2 sinx -3 =0
Заміна : Sinx=t ItI≤1 t2+2t -3 =0 , t1=-3
t2=1
(-3 не задовольняє умову заміни)
Sinx=1
X=π/2 +2πk,kєZ
ІІ. Однорідні
рівняння мають загальний вигляд
Asin2x+bcosxsinx + c cos2x =0
Це рівняння
зводяться до рівняння
аtg2x +
b tgx + c =0 або
actg2x +
bctgx +c=0 почленним діленням на sin2x≠0
cos2x≠0
Приклад.
Sin2x – 5 sinxcosx +4 cos2x
=0 Ділемо на cos2x
Tg2x
-5tgx +4 =0
Tgx =t t2 -5t +4=0
T1=1
t2=4
Tgx =1
X = arctg1 +πn, nєZ
X= π/4 + πn,nєZ
Tgx=4
X=arctg4 +πn,nєZ
Розвяжіть в зошиті рівняння:
Розвяжіть в зошиті рівняння:
1.
2cos2x/2
-5 cosx/2 -3 =0
2.
2+
cos2x =2sinx
31.03.2020р
.Тема урока : Контрольна робота з теми " Тригонометричні функції і рівняння"
Якщо не зможете пройти тестування на блозі, маєте змогу виконати роботу в зошиті і прислати фото ( тільки не під видуманим ім'ям!)
Комментариев нет:
Отправить комментарий